گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

من؟ حسین طارمیلر. کسی که به دنبال فهم بهتر زندگی و جهان است . اینجا از هنر زندگی کردن می نویسم و مخاطب این وبلاگ قبل از هر کس خودم هستم. مینویسم تا بعدا فراموش نکنم و بدانم که قبلا در مورد مسایل چطور فکر میکرده ام.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گذارش من از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ
یک: 
امسال قصد نداشتم به نمایشگاه بروم، اما انگار امسال نمایشگاه ما را دو بار طلبیده. یکبار پریروز رفتم و یکبار هم اواخر هفته میروم. امسال فرصت دست داد تا یکی از نویسندگان و مترجمین بزرگ اثار روانشناسی اقای دکتر علی صاحبی مترجم گتاب تئوری انتخاب را از نزدیک ببینم و چند کلامی هم با ایشان هم صحبت شدم. بسیار کلام محبت امیز و برخوردی دلنشین داشتند. بذای من افتخاری بود که پای صحبت این استاد بزرگ بنشینم.  دکتر صاحبی در مورد شادمانی و مصادیق ان از نگاه روانشناسی صحبت کردند. و از کتابی هم با همین عنوان رونمایی کردند. کتاب تله شادمانی. 
کتاب تله شادمانی به ما میگوید که چه چیز هایی برای ما شیادمانی و خوشنودی می اورد و چه چیز هایی نمیتواند بذای ما خوشنودی دایم بیاورد که از جمله ان به پول و زیبایی و قدرت و... اشاره میکند.

دو:
فرصت خرید کتاب خیلی دست نداد چون دیر به سمت نمایشگاه حرکت کردم و هوای ان روز هم بسیتر طوفانی و بارانی بود طوری که از طدلنی که در ان بودم به زحمت توانستم بیرون بیایم و تنها دو جلد کتاب خریدم. یکی "ارسطو" و دیگری " عقاید یک دلقک" نوشته هاینریش بل بود. 

سه:
 اواخر هفته هم اگر بتوانم به نمایشگاه بروم قصدم این است که وقتم را بیشتر در غرفه های خارجی بگذرانم.  به خصوص دنبال نسخه اصلی کتاب فکر کردن سریع و ارام دانیل کانمن هستم.  کتابی که ظاهرا چاپ فارسی ان کمیاب شده.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۸
  • ۳۱۸ نمایش
  • حسین طارمیلر

دکتر علی صاحبی

نمایشگاه کتاب تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی