گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

من؟ حسین طارمیلر. کسی که به دنبال فهم بهتر زندگی و جهان است . اینجا از هنر زندگی کردن می نویسم و مخاطب این وبلاگ قبل از هر کس خودم هستم. مینویسم تا بعدا فراموش نکنم و بدانم که قبلا در مورد مسایل چطور فکر میکرده ام.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بی تفاوتی

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ق.ظ

بی تفاوتی. ژستی که خیلی ها میگیرند تا نشان دهند مثل بقیه کوته فکر و بازی خورده نیستند، بیشتر از ان که نشانه هوش و ذکاوت سرشار و بینش و بصیرت بالا باشد نشانه خود بزرگ بینی بیمارگونه و خود همه چیز دان پنداری و بد تر از همه ترس است. کسی که اشکارا بین دو گزینه موجود نمیتواند یکی را انتخاب کند با هوش نیست، اتفاقا کم هوش است. در هر انتخاباتی مخالفان را به تحریمی ها و بی تفاوت ها ترجیح میدهم. مخالفان جرات ابراز وجود دارند و مسئولیت انتخاب خود را میپذیرند و میفهمند که هر مسابقه ای یک طرف برد دارد و یک طرف باخت. اما بی تفاوت ها همان ترسو هایی هستند که در هر حال نمیخواهند شکست بخورند. و از ترس شکست نخوردن هرگز پیروز هم نمیشوند اما وقیحانه و با انتخاب بی تفاوتی، خود را در موضعی فراتر از شکست و پیروزی قرار میدهند و با نگاهی عاقل اندر سفیه به انتخاب کنندگان نگاه میکنند. بی تفاوت ها نه با هوشند، نه بصیرت دارند، نه شجاع. ترسو هایی هستند کم هوش و مسئولیت گریز.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۳۰
  • ۲۴۰ نمایش
  • حسین طارمیلر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی