گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

من؟ حسین طارمیلر. کسی که به دنبال فهم بهتر زندگی و جهان است . اینجا از هنر زندگی کردن می نویسم و مخاطب این وبلاگ قبل از هر کس خودم هستم. مینویسم تا بعدا فراموش نکنم و بدانم که قبلا در مورد مسایل چطور فکر میکرده ام.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عشق و مرگ

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ق.ظ

چند وقت پیش متن مصاحبه ای با دکتر ارش نراقی، فیلسوف دین و معرفت شناسی را در سایت صدانت خواندم. مصاحبه ای بود در باب عشق مرگ.

برای من جذابیت و شیرینی این گفت و گو به این بود که با خواندن متن احساس میکردم که در کنار ارش نراقی نشسته ام. و او برای من حرف میزند. انچنان ارامشی در گفتار و نوشتار ارش نراقی وجود دارد که با خواندن متن گفت و گو خواننده هم ارامش میگیرد. کسانی که صدای ارش نراقی را شنیده اند حتما این گفته من را تایید میکنند که صدای این مرد بسیار ارام و ارامش بخش است. تو گویی ارامش صدای او نشان از ارامش درون او دارد. ذهنش چنان مرتب و منظم شده است که وقتی لب به حرف زدن باز میکند کلمات رقص کنان و اهنگین از دهانش بیرون میریزند و گوش های شنونده را نوازش میدهند. 

مصاحبه در باب عشق و مرگ است  و نراقی در این مصاحبه به زیبایی انواع  عشق را از زبان فیلسوفان قدیم و جدید بیان میکند. و رابطه بین عشق و مرگ را توضیح میدهد. خواندن این  مصاحبه  را به شما بسیار توصیه میکنم.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • ۲۵۶ نمایش
  • حسین طارمیلر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی