گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

من؟ حسین طارمیلر. کسی که به دنبال فهم بهتر زندگی و جهان است . اینجا از هنر زندگی کردن می نویسم و مخاطب این وبلاگ قبل از هر کس خودم هستم. مینویسم تا بعدا فراموش نکنم و بدانم که قبلا در مورد مسایل چطور فکر میکرده ام.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چیزهایی که حال من را خوب میکنند

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

پیش نوشت: این پست به طور خاص برای خودم نوشته شده و احتمالا شما از خواندنش لذت خاصی نبرید. ولی اینجا مینویسم که هر از گاهی به ان سربزنم واز ان استفاده کنم.

همه ما هم حال خوب و هم حال بد را تجربه میکنیم. همه ما هم البته برای این که حال بد خودمان را به حال خوب تبدیل کنیم راه حل هایی داریم. مثلا یک دوستی داشتم میگفت من در اوج ناراحتی که باشم اگر ده دقیقه برقصم حالم خوب میشود. البته این روش برای من جواب نداد. من روش های خاص خودم را دارم . شما هم احتمالا روش های خاص خودتان را دارید. کارهایی که من برای بهتر کردن حال خودم از انها استفاده میکنم اینها هستند.

کتاب خوب خوندن

-قرار گرفتن در محیط کتابخونه

-یاد مرگ

-فکر کردن به یک اینده ای روشن

-نوشتن مطلب در وبلاگ

-گاهی اوقات عکاسی کردن

-گاهی اوقات ورزش

-حرف زدن

-درد دل کردن

-کار با نرم افزار های مورد علاقه ام

-معاشرت با ادمهای موفق

-نشستن پای حرف بزرگان

-بودن با خانواده

-خواندن وبلاگهایی که دوست دارم مثل shabanali.com

-خواندن وبسایتهای مورد علاقه ام. مثل motamem.org

-راه رفتن و فکرای خوب کردن و خیالبافی

-کتاب خریدن

-دوش گرفتن و همزمان خیالبافی برای آینده

-شعر خوب خوندن و موسیقی خوب گوش دادن

-مشورت گرفتن

و ....


شما چه راه حل هایی دارید برای این که حال خودتان را خوب کنید؟ شاید زیر همین پست گفت و گوهایی شکل بگیرد که بشود از آن  راه حل هایی پیدا کرد که منجر به خوب شدن حال کسی بشود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • ۲۳۶ نمایش
  • حسین طارمیلر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی