گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

گاه نوشت های من، حسین طارمیلر

یادداشتهایی در باره ی زندگی، آرامش و غم زدایی

من؟ حسین طارمیلر. کسی که به دنبال فهم بهتر زندگی و جهان است . اینجا از هنر زندگی کردن می نویسم و مخاطب این وبلاگ قبل از هر کس خودم هستم. مینویسم تا بعدا فراموش نکنم و بدانم که قبلا در مورد مسایل چطور فکر میکرده ام.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وقتی گم می شویم

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

برای من خیلی اوقات پیش می آید که گم می شوم. در حقیقت بهتر است بگویم خیلی اوقات پیش می آید که خودم را گم می کنم. اما نه به معنای مصطلح آن. در معنای مصطلح وقتی میگوییم کسی خودش را گم کرده منظورمان این است که آن فرد طوری رفتار میکند که گویی پیشینه و هیستوری خودش را فراموش کرده.

اما من اینجا منظورم چیز دیگریست. من وقتی میگویم خیلی اوقات خودم را گم میکنم این گم کردن معطوف به آینده است. معطوف به رویاهای من است و اهداف من. معطوف به گذشته من نیست.

وقتی گم می شویم گیجیم. نمیدانیم چه کار می کنیم. معمولا اوقات به بطالت می گذرد و هی به این طرف و آن طرف میزنیم تا خودمان را پیدا کنیم و ببینیم چه می خواستیم. معمولا هم وقتی از مسیر منحرف می شویم و گم می شویم خودمان متوجه گم شدنمان نیستیم. تا این که یک آن خودمان را در نزدیکی مسیر اصلی میبینیم و متوجه میشویم که چندی از راه را خارج از مسیر بوده ایم. 

برای من این یادآوری وقتی ایجاد می شود که بعد از مدتی سری به روزنوشته های معلمم میزنم یا سری به متمم یا وبلگ دوستانم میزنم. ناگهان میبینم که از مسیر خارج شده بودم.

خوشحالم از این که در دنیای مجازی (بخوانید فضای آنلاین یا فضای دیجیتال)  دوستانی دارم که با حضورشان دنیای واقعی مرا بیشتر به من نشان می دهند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • ۲۵۷ نمایش
  • حسین طارمیلر

رویا ها

متمم

محمدرضا شعبانعلی

گم شدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی